תוך שניה – איך להוסיף טאץ' אישי לעיצוב הבית ללא מאמץ

הנראות ועיצוב הבית הם נושאים חשובים ביותר לדיירי הבית. זו הסיבה שכאשר עוברים לבית חדש נעזרים במעצב פנים, או לחלופין בוחנים את האפשרויות הקיימות באתרי האינטרנט השונים כדי להוסיף טאץ' אישי לכל בית.

עיצוב של הבית

יש בתים רבים שנראים די דומים זה לזה, הספות בסלון, המזנון שמעליו ממוקמת הטלוויזיה, השולחן של פינת האוכל ועוד. המטרה של בעלי הדירות היא לבדל את הנראות של הבית שלהם מבתים אחרים ולכן הם בוחנים הרבה מאד אפשרויות עיצוביות חדשניות שיוסיפו נופך מיוחד לבית זה.

הקו המנחה הוא לבחור את הסגנון העיצובי שהוא האהוב ביותר על בני הבית ובהתאם לכך לעצב את כל אחת מפינות הבית. בדרך זו יוצרים נראות בעלת אמירה ויש חוט מקשר בין כל חדרי הבית.

המרפסת הביתית

אחד המקומות האהובים ביותר בכל בית הוא המרפסת. שם אפשר לנוח אחרי הלימודים, העבודה ביום יום ובסופי שבוע עם בני המשפחה והחברים. בשנים האחרונות הדיירים רוכשים ריהוט גן איכותי ומציבים אותו ברחבי המרפסת. מדובר בספות יפהפיות עם בד שדוחה כתמים שהוא חלק או בעל הדפסים יפים. קיימת חשיבות לשילוב הנראות של הפריטים במרפסת עם הפריטים בסלון הביתי כך שתהיה ביניהם סינרגיה.

מעבר לכך על פי גודלה של המרפסת אפשר לקנות גם פופים, מחצלת נוחה וגם ערסלים כדי להתנדנד. יש ערסלים שמיועדים לאדם אחד על פי משקלו ויש ערסלים שמיועדים לזוג. כך או כך כדי שתהיה נוחות מרבית בעת הנדנוד, כדאי לרכוש כריות לערסל מקרמה אשר קיימות בכמה דגמים וזאת בהתאם לצורה של הערסל. יש כריות עגולות, בערסלים אחרים המושב הוא עגול ובגדלים שונים. לכן קונים את הכריות המתאימות ביותר לכל דגם. הן נמכרות גם בכמה גוונים ואפשר לקנות אותן בגוון הדומה לערסל שהוא בדרך כלל אפור, שחור או שמנת. לחלופין אפשר לבחור בכרית שהצבע שלה הוא בקונטרסט וכך הוא יוצר שילוב מנצח של נראות הערסל ונראות הכרית יחד.

עיצוב הבית

עיצוב של חדרי הילדים

הילדים נהנים מאד לשהות בחדר הפרטי שלהם לבד ועם חברים, לכן צריך ליצור בכל חדר ילדים את האווירה המתאימה ביותר עבורם. אחת האופציות המעניינות בעת תכנון העיצוב של כל חדר ילדים היא לקבוע מהו הגוון הדומיננטי כמו לדוגמה אפור או אפרסק, לצבוע שלושה קירות בגוון זה ואילו בקיר הרביעי להדביק טפט בעל הדפסים יפהפיים שמתאים לגילו של הילד או לתחביביו.

אם מדובר בתינוקות יהיה זה טפט של דובונים או צעצועים חמודים ואם מדובר בילדים גדולים יותר, אפשר לבחור טפט של כדורסל, כדורגל, נסיכות או כל אהבה אחרת של כל ילד. התוצאה היא מרהיבה ויוצאת דופן והכי חשוב הנראות של החדר היא שונה מחדרים של ילדים אחרים.

המאמר נכתב באדיבות פורטל הלייף סטייל https://liveit.co.il/

מאמרים אחרונים